مطالب خواندنی

تلاش می شود مطالب جذاب وموردعلاقه منتشرشود

مطالب خواندنی

تلاش می شود مطالب جذاب وموردعلاقه منتشرشود

جام جهانی فوتبال ساحلی ایتالیا_ایران

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ق.ظ

سایت های رسمی فیفا و ای اف سی دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل ایتالیا در مسابقات جام جهانی 2017 باهاما را پرهیجان و پرتلاطم توصیف کردند.

واکنش فیفا و ای اف سی به دیدار تیم های فوتبال ساحلی ایران- ایتالیا
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش فوتبال باشگاه خبرنگاران جوان سایت های فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی کوتاه از بازی شب گذشته ایران و ایتالیا  در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما این بازی را که به شکست 5-4 تیم ملی کشورمان انجامید، پرهیجان و پرتلاطم توصیف کردند.
 
 در این گزارش آمده است: جمهوری اسلامی ایران روز شنبه اولین شکست خود در جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 متحمل شد و در دیداری پرهیجان و پرتلاطم که نتیجه پس و پیش می شد بازی را به ایتالیا واگذار کرد.
 
ایتالیایی ها با گل گابریل گوری بهترین گلزن مسابقات ، پیش افتادند. سپس ایران قهرمان آسیا با سه گل، گل ایتالیا را پاسخ داد ، که اوج آن ضربه تماشایی مسلم مسی گر بود که ایران را 3-1 پیش انداخت. 
 
اما در ادامه، گوری گل هشتم خود را در دو بازی به ثمر رساند و به نظر می رسید گل او به تیم ماسیمو آگوستینی روحیه لازم را داد تا درنهایت برنده این مسابقه شود و کاری را  که این کشور هرگز در تاریخ مسابقات خود موفق به انجام آن نشده بود- یعنی برنده شدن پس از دو گل عقب افتادن- انجام دهد.
 
بازی سوم ایران روز فردا (دوشنبه) مقابل نیجریه خواهد بود.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ق.ظ
  • اریا کیخا سیستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی