مطالب خواندنی

تلاش می شود مطالب جذاب وموردعلاقه منتشرشود

مطالب خواندنی

تلاش می شود مطالب جذاب وموردعلاقه منتشرشود

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل سوییس نوشت، ایران تاریخ سازی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بامداد امروز(جمعه) در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی  2017باهاما مقابل سوییس به پیروزی 4-3 دست یافت و برای اولین بار در تاریخ به جمع 4 تیم پایانی رسید. سایت فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به این پیروزی ارزشمند از آن تحت عنوان" تاریخ سازی" یاد کرد.

سایت فیفا در این باره نوشت: 
ایران با 4/3 پیروزی  4-3 هیجان انگیز در وقت اضافه مقابل سوئیس برای اولین بار در تاریخ خود به نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی صعود کرد.

محمد احمدزاده کاپیتان ایران  گل اول بازی با یک ضربه برگردان به ثمر رساند. او سپس با یک گل عالی ایران را با دو گل پیش انداخت.

پس از آن سوئیس در وقت دوم. به زندگی (بازی) برگشت  و دو گل عقب ماندگی را جبران کرد و 3-2 پیش افتاد. دژان استانکوویچ برترین گلزن سوییس در مسابقات جام جهانی گل اول را زد و سپس گلن هادل دو گل دیگر به ثمر رساند.

در حالی که کمتر از یک دقیقه  به پایان باقی بازی مانده بود، علی ناظم یک گل برای ایران به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. سپس وقتی که محمد مختاری شوت امیر اکبری  را در برگشت به تور دروازه چسباند تا گل پیروزی بخش را به ثمر برساند، ایران تاریخ سازی کرد.
حالا ایران در مرحله نیمه نهایی روز شنبه با تاهیتی رو در رو خواهد شد.
انتهای پیام

سایت های رسمی فیفا و ای اف سی دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل ایتالیا در مسابقات جام جهانی 2017 باهاما را پرهیجان و پرتلاطم توصیف کردند.

واکنش فیفا و ای اف سی به دیدار تیم های فوتبال ساحلی ایران- ایتالیا
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش فوتبال باشگاه خبرنگاران جوان سایت های فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی کوتاه از بازی شب گذشته ایران و ایتالیا  در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما این بازی را که به شکست 5-4 تیم ملی کشورمان انجامید، پرهیجان و پرتلاطم توصیف کردند.
 
 در این گزارش آمده است: جمهوری اسلامی ایران روز شنبه اولین شکست خود در جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 متحمل شد و در دیداری پرهیجان و پرتلاطم که نتیجه پس و پیش می شد بازی را به ایتالیا واگذار کرد.
 
ایتالیایی ها با گل گابریل گوری بهترین گلزن مسابقات ، پیش افتادند. سپس ایران قهرمان آسیا با سه گل، گل ایتالیا را پاسخ داد ، که اوج آن ضربه تماشایی مسلم مسی گر بود که ایران را 3-1 پیش انداخت. 
 
اما در ادامه، گوری گل هشتم خود را در دو بازی به ثمر رساند و به نظر می رسید گل او به تیم ماسیمو آگوستینی روحیه لازم را داد تا درنهایت برنده این مسابقه شود و کاری را  که این کشور هرگز در تاریخ مسابقات خود موفق به انجام آن نشده بود- یعنی برنده شدن پس از دو گل عقب افتادن- انجام دهد.
 
بازی سوم ایران روز فردا (دوشنبه) مقابل نیجریه خواهد بود.
روسیه در پاسخ به تهدید هسته ای انگلیس از محو شدن کل جزیره بریتانیا در صورت چنین اشتباهی خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس روز دوشنبه در مصاحبه با رادیو بی.بی.سی گفت که لندن حق حمله پیشگیرانه به دشمن با استفاده از سلاح هسته ای را برای خود محفوظ می دارد.

فرانتس کلینتسویچ معاون کمیسیون دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه نیز گفت: سخنان وزیر دفاع انگلیس در مورد حمله پیشگیرانه هسته ای شایسته پاسخی محکم است و در بهترین شرایط بخشی از جنگ روانی محسوب می شود که انزجار آور صورت می گیرد.

او افزود: در غیر این صورت، این پرسش طبیعی پیش می آید که انگلیس علیه چه کشوری آماده کاربرد سلاح هسته ای است.

خبرگزاری ایتارتاس به نقل از سخنان کلینتسویچ نوشت: اگر انگلیس آماده کاربرد سلاح هسته ای علیه یک قدرت اتمی است با توجه به اینکه قلمرو این کشور چندان بزرگ نیست، در صورت بروز جنگ اتمی از روی کره زمین محو خواهد شد.

مقام پارلمانی روس گفت: اگر منظور وزیر دفاع انگلیس هم حمله به کشوری غیرهسته ای است،در آن صورت، مقام های انگلیسی از افتخار کاذبی که آمریکا با پرتاب بمب های اتمی بر هیروشیما و ناگازاکی به دست آورده است، آسوده نیستند و می خواهند آن را تکرار کنند.

او افزود: اما آن دوره نیز همانند عصر امپراتوری انگلیس گذشته است و لندن باید این واقعیت را بپذیرد.

روابط روسیه و انگلیس در سال های اخیر تیره شده و بحران اوکراین نیز تنش های جدیدی میان دو کشور در پی داشته است.

روسیه و انگلیس دو کشور دارای زرادخانه اتمی هستند اما تسلیحات هسته ای روس ها چند برابر قدرتمندتر از انگلیسی ها است.